Inicjatywa „Reklamujmy Dla Dzieci” rusza z Telewizji Polskiej
Od ponad trzydziestu lat Telewizja Polska angażuje się w akcję charytatywną o nazwie „Reklama Dzieciom”, która ma na celu pomaganie dzieciom w potrzebie. Dzięki hojności reklamodawców, przez ten czas udało się uzbierać niemal 35 milionów złotych, które trafiły do stowarzyszeń, fundacji, szkół specjalnych oraz innych placówek wspierających dzieci.
W ubiegłym roku z 32. edycji „Reklamy Dzieciom” udało się zebrać znaczną sumę pieniędzy, która została podzielona między siedemdziesiąt beneficjentów. Dzięki tym środkom udało się wyposażyć sale rehabilitacyjne, terapeutyczne i dydaktyczne, a także powstały nowe place zabaw. Dodatkowo, dzięki dofinansowaniu z akcji udało się zorganizować wycieczki, kolonie oraz turnusy rehabilitacyjne dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami.
W tegorocznej edycji „Reklamy Dzieciom” planowane jest rozdzielenie dochodu między organizacje i instytucje, które złożą wniosek do 31 grudnia i zostaną zakwalifikowane przez Komisję ds. darowizn TVP. Charytatywny blok reklamowy zostanie wyemitowany 26 grudnia na antenie TVP1.
Aby dowiedzieć się więcej o akcji „Reklama Dzieciom 2024”, zapraszamy do odwiedzenia strony reklamadzieciom.tvp.pl.
Zdjęcie główne artykułu pochodzi ze strony tvp.info.