Dobra sprawić.Społeczeństwo

Inicjatywa „Reklamujmy Dla Dzieci” rusza z Telewizji Polskiej

Od ponad trzydziestu lat Telewizja Polska angażuje się w akcję charytatywną o nazwie „Reklama Dzieciom”, która ma na celu pomaganie dzieciom w potrzebie. Dzięki hojności reklamodawców, przez ten czas udało się uzbierać niemal 35 milionów złotych, które trafiły do stowarzyszeń, fundacji, szkół specjalnych oraz innych placówek wspierających dzieci.

W ubiegłym roku z 32. edycji „Reklamy Dzieciom” udało się zebrać znaczną sumę pieniędzy, która została podzielona między siedemdziesiąt beneficjentów. Dzięki tym środkom udało się wyposażyć sale rehabilitacyjne, terapeutyczne i dydaktyczne, a także powstały nowe place zabaw. Dodatkowo, dzięki dofinansowaniu z akcji udało się zorganizować wycieczki, kolonie oraz turnusy rehabilitacyjne dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami.

W tegorocznej edycji „Reklamy Dzieciom” planowane jest rozdzielenie dochodu między organizacje i instytucje, które złożą wniosek do 31 grudnia i zostaną zakwalifikowane przez Komisję ds. darowizn TVP. Charytatywny blok reklamowy zostanie wyemitowany 26 grudnia na antenie TVP1.

Aby dowiedzieć się więcej o akcji „Reklama Dzieciom 2024”, zapraszamy do odwiedzenia strony reklamadzieciom.tvp.pl.
Zdjęcie główne artykułu pochodzi ze strony tvp.info.

Pokaż więcej

Stowarzyszenie Ochrony Biznesu

Stowarzyszenie Ochrony Biznesu zrzesza ze sobą osoby prywatne oraz firmy. STO prowadzi strony MojPrawnik24.pl oraz Ekonomia365.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *