Prawo

Ryanair domaga się rekompensaty za incydent z Polakiem. Konsekwencje mogą być poważne.

8 kwietnia Ryanair ogłosił, że podjął działania prawne przeciwko agresywnemu pasażerowi, który zakłócił spokój podczas lotu z Berlina do Marrakeszu w styczniu tego roku. Linia lotnicza domaga się odszkodowania w wysokości ponad 3 000 euro za szkody, jakie spowodował pasażer.

Zachowanie pasażera było nie do zaakceptowania i skutkowało koniecznością przekierowania lotu do Sewilli. Po wylądowaniu samolotu, agresywny pasażer został natychmiast usunięty z pokładu, co wprowadziło niepotrzebne komplikacje dla 170 pasażerów i 6 członków załogi. Dodatkowo, Ryanair nałożyła na niego 5-letni zakaz podróżowania, aby zapobiec podobnym incydentom w przyszłości.

Alicja Wójcik-Gołębiowska, Head of Comms CEE & Baltics w Ryanair, podkreśliła, że linia lotnicza priorytetowo traktuje bezpieczeństwo i komfort wszystkich pasażerów oraz załogi. Takie zachowania nie będą tolerowane, a wszelkie próby zakłócania spokoju na pokładzie samolotu będą surowo karane.

„Nie możemy pozwolić, aby pojedynczy pasażer zagrażał bezpieczeństwu i wygodzie innych podróżnych. Dlatego podjęliśmy działania prawne, aby odzyskać poniesione koszty oraz zapobiec powtórnym incydentom tego rodzaju” – powiedziała Alicja Wójcik-Gołębiowska.

Ryanair zwraca uwagę na to, że incydenty tego typu mają poważne konsekwencje, zarówno dla agresywnych pasażerów, jak i dla innych podróżnych. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak istotne jest zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa podczas lotu i podejmiemy wszelkie kroki, aby to zagwarantować.
Zdjęcie główne artykułu pochodzi ze strony tvp.info.

Pokaż więcej

Stowarzyszenie Ochrony Biznesu

Stowarzyszenie Ochrony Biznesu zrzesza ze sobą osoby prywatne oraz firmy. STO prowadzi strony MojPrawnik24.pl oraz Ekonomia365.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *