
Transmisja koncertu charytatywnego dla ofiar powodzi na antenie Telewizji Polskiej z dużym zainteresowaniem widzów
W sobotę wieczorem na warszawskich błoniach PGE Narodowego odbył się koncert charytatywny „Nadzieja – Razem dla Was!” z udziałem znakomitych wokalistów i zespołów muzycznych, którzy wystąpili z orkiestrą Kukla Band pod dyrekcją Zygmunta Kukli. Transmisja koncertu w TVP1 i TVP Polonia przyciągnęła średnio 780 tys. widzów, co przyniosło stacjom 8,1 proc. udziału w rynku telewizyjnym w tym paśmie czasowym. Cały dochód z koncertu, pochodzący z bloku reklamowego, komunikatów SMS o treści „Nadzieja” wysyłanych pod numer 73365 oraz wpłat na konto Fundacji TVP, zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom powodzi.
Odpowiednio grywający na widowni TVP były także programy emitowane na antenie „Dwójki”, która osiągnęła udział na poziomie 6,2 proc., stając się liderem w dniu emisji. Programy „Rolnik szuka żony” i „The Voice of Poland” ponownie cieszyły się dużą popularnością w swoich pasmach czasowych. Co więcej, aż 6 propozycji programowych TVP znalazło się w TOP 10 programów weekendu.
Kolejny odcinek programu „Rolnik szuka żony”, emitowany w niedzielę, 27 października, zgromadził prawie 1,9 mln widzów, osiągając udział na poziomie 17 proc. Program ten był najczęściej oglądaną propozycją TVP w weekend, zajmując także pozycję lidera w swoim paśmie czasowym.
W miniony weekend ogromną grupę widzów przyciągnęła również kolejna edycja muzycznego talent show „The Voice of Poland” na antenie TVP2. Program ten, emitowany w sobotni wieczór, zebrał ponad 1,5 mln widzów, osiągając udział w rynku na poziomie 13 proc.
Inną propozycją TVP, która utrzymuje wysoką pozycję w rankingu programów weekendu, jest nowy program historyczno-szpiegowski „Gra z cieniem”. Ostatni odcinek, wyemitowany 27 października na antenie Jedynki, obejrzało 1,3 mln widzów, co przyczyniło się do udziału na poziomie 10,4 proc.
Natomiast serialowa propozycja Jedynki, „Profilerka”, zgromadziła 1 mln widzów w sobotę wieczorem, przy udziale na poziomie 9 proc.
Zauważalny jest także wzrost oglądalności programów informacyjnych TVP. Na przykład, sobotnie wydanie „19.30” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info przyciągnęło ponad 1,6 mln widzów, osiągając łączny udział na poziomie 14,5 proc. Natomiast niedzielne wydanie „Teleexpressu” w TVP1, TVP Polonia i TVP Info zobaczyło ponad 1,5 mln osób. W niedzielę „Teleexpress Extra” w TVP Info obejrzało 550 tys. osób, osiągając udział na poziomie 5,3 proc.
Z kolei program rozrywkowy „Cudowne lata” emitowany 27 października na antenie TVP2 zgromadził prawie 700 tys. widzów, osiągając udział na poziomie 7,4 proc. Był to najczęściej oglądany odcinek programu od początku emisji, a „Cudowne lata” zajął pozycję lidera w swoim paśmie czasowym.
Należy także wspomnieć o sukcesie nowego programu TVP – „Gra z cieniem”, który utrzymuje wysoką pozycję w rankingu programów weekendowych. Ostatni odcinek, wyemitowany 27 października na antenie Jedynki, zgromadził widownię liczącą 1,3 mln widzów, co przyczyniło się do udziału na poziomie 10,4 proc.
Widać zatem, że programy TVP cieszą się ogromną popularnością wśród widzów, zdobywając liczne grupy odbiorców i zajmując czołowe pozycje w rankingach oglądalności.
Zdjęcie główne artykułu pochodzi ze strony tvp.info.